Dzień Otwarty w Poradni Psychologiczno - Pedagogicznej w Nowym Tomyślu

W sobotę 6 listopada pracownicy Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej w Nowym Tomyślu zorganizowali dzień otwarty. Adresatami zaproszenia na spotkanie były dzieci w wieku przedszkolnym i ich rodzice. Zainteresowanie było duże. Do poradni licznie przybyli rodzice z dziećmi od 3 do 6 roku życia. Wspólnie uczestniczyli w zorganizowanych zajęciach prowadzonych w oparciu o wybrane metody psychologiczno – pedagogiczne wzbogacone pomysłami psychologów i pedagogów pracujących w poradni. Rodzice mieli między innymi okazję do poznania takich metod  pracy z dzieckiem jak: Zajęcia Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne, techniki relaksacyjne, elementy kinezjologii edukacyjnej P. Dennisona, elementy Pedagogiki Zabawy, program rozwijający percepcję wzrokową i sprawność grafomotoryczną.

 

Najlepiej poznaje się i usprawnia własne dziecko w trakcie odpowiednio zaplanowanych i atrakcyjnych zabaw. Dlatego  celem spotkania było  zachęcenie rodziców i pokazanie im  różnorodnych zabaw i ćwiczeń usprawniających sferę ruchową i poznawczą, których prawidłowy rozwój warunkuje, między innymi  powodzenie w nauce szkolnej. Przygotowałyśmy warsztaty plastyczne i ruchowe oraz zabawy dydaktyczne w których uczestniczyły dzieci wraz z rodzicami. 
Rodzice mieli również możliwość skorzystania z konsultacji z psychologiem i pedagogiem.  Dzieci świetnie się bawiły, a na zakończenie spotkania otrzymały dyplomy oraz  baloniki i z uśmiechem na ustach wracały do domu.
Dziękujemy wszystkim uczestnikom spotkania- dzieciom i ich rodzicom.

Zainteresowani mogą skorzystać z proponowanych ćwiczeń i wskazówek, które znajdują się w zakładce......

Aby obejrzeć fotorelację z Dnia Otwartego zapraszamy do..........................................

 

godło

Gościmy

Odwiedza nas 408 gości oraz 0 użytkowników.

Odsłon

Odsłon artykułów:
529375
Copyright © 2024 Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Nowym Tomyślu. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Joomla! jest wolnym oprogramowaniem wydanym na warunkach GNU Powszechnej Licencji Publicznej.